wtorek, 14 października 2014

Autumn Daydream - Jesienny sen dnia

Hej kochani! Przepraszam, że tak długo nie pisałam. Po prostu zapominałam na blogu. I nie miałam czasu. Ale co dzisiaj. Mamy temat na msp, który nazywa się ,,Autumn Saydream".

Oto looki. Jak zobacyłam te lisie czapecki to normalnie zwariowałam. *o* Musiałam ją kupić taka słodiutka! I dałam trochę charakteru lookom, ponieważ mają takie same kolory. Według mnie najmodniejsze kolory sezonu.

                              Vip                                                         Nie Vip


Śliczne, jesienne tła lasu.



Animki tym razem pokazuje kolega.






To chyba wszystko na dzisiaj. :* A i jeszcze taka wiadomość, na moim koncie rozpoczęłam serię, która nazywa się ,,Pamiętniki z Hawaii". To historia przyjaciółek, które dzięki rodzicom jednej z czwórki jadą na Hawaje na całe wakacje.

Papa ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz